followmylifeasronja

Alla inlägg under januari 2013

Av Ronja Nilsen - 16 januari 2013 08:56

Theres a different between love and like, wrong an right. Never run if you´re not redy to step and never forgive if you´re not forget <3


We´re all in the same game, just different levels, dealing whit the same hell, just different devils <3


Walk like you own the place, talk like you know it all, & act like no one can make you fall. <3
 
 
Jag föddes inte för din skull och därför tänker jag inte följa dina regler. Tycker du inte om mig så är det inte mitt problem. Snackar du skit bakom min rygg så ska du inte förvänta dig att jag ska vara ärlig mot dig. Jag bryr mig inte om du inte tycker att jag är fin, jag gör mig inte fin för din skull. Du kan kalla mig vad du vill men jag vet redan vem jag är. Gå runt och skrik dina falska ord,det bevisar bara hur låg och patetisk du är. Gå runt och hitta på falska rykten men båda vet vem som ljuger. En dag kommer alla att veta sanningen. Jag behöver inte ha 300 vänner för att kallas populär. Jag har mina närmaste vänner & min familj.
 

Presentation


Hej! Jag heter Ronja och här skriver jag om mitt liv och min vardag

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards