followmylifeasronja

Alla inlägg under november 2012

Av Ronja Nilsen - 24 november 2012 19:23

Nu ska jag titta på The hunger games.. Tror att det är en rätt bra film!! //Ronja??

Av Ronja Nilsen - 21 november 2012 16:49

Nu är det bara du och jag.. Alla andra är borta, borta ur mitt liv iallafall. Jag vill inte att det ska va såhär! Jag vill att vi aldrig skulle fallit isär. Jag vill att alla ska va tillsammans och inte sura som jävlaranamma! Nu står jag här med endast dig kvar.. Det lär väll inte ta så länge innan även vi är klar. Klar med varandra precis som alla andra!! //Ronja

Av Ronja Nilsen - 20 november 2012 19:42

Jag saknar hur vi kunde träffas var som helst och prata, jag saknar hur vi skrattade tillsammans, jag saknar hur vi satt med varandra på lunchen, jag saknar hur vi satt och läste tidningar, jag saknar..... ALLT!!!! Jag saknar vår vänskap... Tur att jag har er andra. // Ronja

Av Ronja Nilsen - 17 november 2012 20:17

Tja! ska gå och duscha nu ja. :D Ska faanimej bli ren och fiiiiiiiiiin! Tänkte typ bara bevisa att jag fortfarande lever.. Imorgon ska jag sjunga med kören på en gudstjänst. I Tynderö.. Japp!. . . .

Vissa ksk vet att jag skulle få en iPhone 5. men om jag vill ha en iPhone 5 så måste jag vänta till efter nyår innan jag får den. Så nu ska jag ha en smasung galaxy sIII ist :D Kikade lite på en sån idag på MediaMarkt.. HELT JÄVLA SÅLD PÅ DEN AZZÅ!! Typ bästa telfonen jag nånsin rört.. Jämförde den meed iPhonen som va brevid. Jämfört med Samsung galaxy sIII så är iPhone inte bättre en ett banan-skal....



                                    DUSH PAUS NURÅ!!

 

 


Heej igen! nu har jag duschat det tog: en stund... Men typ jag ska kolla fb och yt och sånt nu så... HERRÅ<3<3<3<3<3// Ronja

           

Av Ronja Nilsen - 4 november 2012 15:30

TJOHEJ I BANANSKOGEN! <3

Jag har inte bloggat så mycket på sistone men det ska faanimej bli ändring på det. om ni ser ett ord som är konstigt här på bloggen så är det för att min N tangent har fått nått damp fel.... :S

Jag har täkt att göra en 20 dagars här på bloggen och kanske vlogga lite också.. Det där med vloggandet får vi se men jag ska fudera mer på det :D

Nu när jag tänker efter så behöver jag inte fundera. Jag har bestämt mig! Jag ska vlogga :D

men nu ska jag gå och göra e video :D Bye// Ronja<3

Av Ronja Nilsen - 1 november 2012 15:10

Min kusin ska komma hit och sova ver om typ en timme :D

Typ överlycklig! <3 Andra sidor/platser ni kan hitta mig :D


Instagram: ronjanilsen

Gamla bloggen: http://junioren.se

Kik: ronja.nilsen

Skype: ronja.nilsen


Jag längtar så mkt tills jag får min iPhone 5!!!!! (Har sålt jultidningar så jag förtjänar den faktiskt!!)

men nu ska jag glo klart på iCarly.. // Ronja

Presentation


Hej! Jag heter Ronja och här skriver jag om mitt liv och min vardag

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards