followmylifeasronja

Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Sorry ♥♥♥

Av Ronja Nilsen - 5 december 2012 16:44

Sorry för den sjukt dåliga updateringen!! Men alltså.. Det är rätt mkt med skolan nu osv. Jag menar det är ju snart jullov och allt så.. Men mitt tangentbord är inte fucked up längre   .. Jag vet att jag är dålig på att använda smileys men men.. Må så vara då ^.^ Jag tycker bättre om alla smileys man gör med tangentbordet typ som: ^^, -_-, :D mm.

Som ni nog ser har jag skapat lite julstämning här på bloggen <3 Jag älskar julen!! Men typ..................... Äääääh.. Imorgon har jag kör..  Det är jätte roligt. Imorgon ska jag åka skridskor på idrotten. Det är roligae en kör!! LoL.. ^^ Men jag kommer frysa ärslet av mig XD.. För vi ska först GÅ till IP och sen ska vi åka skridskor i 50 min och sen gå tbx till skolan.. Hmmmm.. ÖVERSRIVET?? Det är ksk 1 km till IP från vår skola.. Vi har matte imorgon.. BLÖ!! Jag gillar matte när jag förstår det men om man inte fattar så är det värre än pesten!! Idag har jag haft ElevensVal, Jag har bild.. Vi glittrade ner hela golvet.. Och bordet.. :S  Mina favorit ämnen i skolan är SO, Bild, musik och Idrott <3 <3 Men ha det bra!!// Ronja  

 

P.S Bloggar så mkt jag kan! <3 D.S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Nilsen - 6 maj 2013 07:40

Fy på mig nu har jag inte bloggat på länge :( jag lovar att jag nu ska försöka att blogga mer! Jag har varit upptagen med skolan! SORRY! // ? Ronja ?...

Av Ronja Nilsen - 16 januari 2013 08:56

Theres a different between love and like, wrong an right. Never run if you´re not redy to step and never forgive if you´re not forget <3   We´re all in the same game, just different levels, dealing whit the same hell, just different devils &lt...

Av Ronja Nilsen - 17 december 2012 09:28

Av Ronja Nilsen - 8 december 2012 14:48

SORRY!! Jag hade inte riktigt varken tid elr ork.. men iaf. Sitter i bilen nu påväg till att köpa mat till ikväll :) men typ jag tänkte lägga ut lite random bilder... ...

Presentation


Hej! Jag heter Ronja och här skriver jag om mitt liv och min vardag

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards