followmylifeasronja

Alla inlägg under december 2012

Av Ronja Nilsen - 17 december 2012 09:28

Av Ronja Nilsen - 8 december 2012 14:48

SORRY!! Jag hade inte riktigt varken tid elr ork.. men iaf. Sitter i bilen nu påväg till att köpa mat till ikväll :) men typ jag tänkte lägga ut lite random bilder...

Av Ronja Nilsen - 7 december 2012 06:37

Ska lägga upp lite bilder i nästa inlägg men inte nu för jag ska gå och äta frukost <3 Hejdå!

Av Ronja Nilsen - 6 december 2012 21:18

Godnatt alla fina orangea potatisar <3  // Mig

Av Ronja Nilsen - 6 december 2012 18:05

Hej! Sorry för att det inte blivit nått inlägg idag förens nu men.. Jag har haft det ganska hektiskt idag.. Tänkte blogga på NO:n men vi håller på att skriva en gruppuppsats om olika områden kring fysik (rymden) Jag och Natalie har *Stjärnbilder* :) Det är fett kul så det var därför det inte blev nått på NO:n.. imorron blir det nog mkt mer en det blitt idag.. ? Nu är jag på pizzerian och väntar på maten.. men imorgon så är det lite lyxigt för oss tjejer på skolan i vår klass alltså.. för vi ska va i rastrumet hela förmiddan :D Berättar mer sen maten kom nu! GÖTT!! //RoNjA

Av Ronja Nilsen - 6 december 2012 07:36

Tjohej i banan skogen! Sitter i bilen och är påväg till skolan.. Blöö ;c Första lektionen är SO? Sen har vi Idrott? Och sen svenska :( Och sen NO :( Wähäähää!!! HATAR NO!!!!!!!!! Men jaja.. Man måste ju gå.. Eller alltså jag kan ju skolka men det är inte bra.. Det är ganska mkt snö här omkring.. Jag gillar snö?? Förutom den delen med kylan.. Jag tycker att det börjar gå ganska bra med det där att jag skulle ha bättre uppdatering.. Subway surfers är en as bra app.. Det är som Temple run men med mkt bättre grammatik.. Men aja... Hejdå ??? //Ronja

Av Ronja Nilsen - 6 december 2012 06:36

Godmorgon godmorgon! jag har precis vaknat och sitter här och bloggar lite.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva? O.o Men jag skriver mer sen när jag åker till skolan. HEJSÅLÄNGE <3<3<3<3

                                                  
                                                  
                   // Ronja <3

Presentation


Hej! Jag heter Ronja och här skriver jag om mitt liv och min vardag

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards