followmylifeasronja

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ronja Nilsen - 13 oktober 2012 16:25

Så många gånger jag gett ett falskt leende till tröst. Mitt hjärta krossas men jag är: Hon som är så stark att hon vågar gråta offentligt, hon som lider men visar det med ett leende ser ni mig en dag utan minsta lilla försök till leende då är nåt allvarligt fel. De dagar jag åtminstone föröker le vill jag bara gråta. Ni vet skillnaden på ett falskt och ett sant leende. Ser ni ett falskt leende snälla fråga vad det är. Jag kan behöva prata om det (:

Av Ronja Nilsen - 13 oktober 2012 12:42

Åker sista svängen med mamma och hennes Taunus :)

Av Ronja Nilsen - 13 oktober 2012 12:04

Höst lista alltså.. Massa saker sk man göra innan vinterns kyla smyger sig fram... Sitter här hemma och förstår hur jävla mycket det faktiskt är man måste göra innan vintern medans jag gosar med katten. Snart är jag lika hårig som honom... Här kommer en bild: p.s Ska gå ut och göra saker istället för att sitta här och veta hur mycket jag borde göra.. D.s

Av Ronja Nilsen - 12 oktober 2012 17:38

Det var min vackra kommentar när jag kom typ några minuter sent till NO:n.. Jag var och åt frukost med Karin Lovisa och Ewe. Min ängel Nicco var sjuk :( ska med henne på himlabadet på söndag<3 sen kom jag på att vi borde kolla klockan. Då var klockan 08.06 och vi börjar fem över. Men då sprang jag till vårat hemklassrum B1. Då kom jag på att vi hade NO i B7.. Sprang dit, smällde nästan sönder dörren... Då öppnade någon dörren och min kommentar påväg till en ledig bänk: Fuck my life, fuck NO. Jack's fina dårå.. Sa'ru fuck my life, fuck NO???!!!! Sen åt vi hundgodis så att jag och natalie var nära att spy.. (obs! Inte en del av läktionen!) LoL.. Sen på musiken började jag och natalie bråka.. För vi var i ett rum där vi hänger gitarrerna och ukulelesarna. Och då började hon prata om killarna.. Och då ville inte jag prata om det. Då blev hon assur och sa till alla att jag hade kallat henne för sur fitta! jag hade inte ens sagt nåt! >:( Men jag ska äta nu... Bye!

Av Ronja Nilsen - 11 oktober 2012 13:32

Alla killar i 6-b kan fan gå och dö! Jag orkar inte länge till!!! Hur är det tänkt att jag ska orka livet som mobbad??!!
Snart blir jag emo! Skär mig själv, målar hela ansiktet svart! Livslusten bryts ner varje dag.. Snart finns inte Ronja Nilsen mer.. Kanske hängd, eller dränkt av sina egna tårar. Vem vet?? Inte jag! Lärarna på skolan har ringt hem till dom men det hjälpte kanske en dag!? Alla mina vänner tycker jag är en av de gladaste personer i världen.. De skulle bara veta hur fel de har!

Av Ronja Nilsen - 11 oktober 2012 07:44

Halloj!
Sitter i bilen påväg till skolan såhär på morgon kvisten.. Idag kom,jag ihåg mina glasögon iallafall :) Haha... Nä men.. Jag lyssnar på radio :D det är rock klassiker :) Vi börjar kl 08.05 alla dagar utom onsdagar.. Vi har SO idag. Hejdå!!!.

Av Ronja Nilsen - 10 oktober 2012 17:52

                                        Hallojsan pojsan!


Idag har jag gått i skolan.. Vi hade teknik första timmen. Det gick typ sämst men iallafall.. Jag jobbade med Cea <3 Asså vi skulle göra en  anfallande hund så vi skulle borra i stora glasspinnar.... Men ja.... Massa spack. :( Hahaha. Nej men.. Efter svenskan (Nästsista läktionen (STAV???)) Hade vi ElevensVal.. Jag har bild på EV.. (EV = elevens val!) Men ja:

Vi gjorde en film på bilden.. Och det är asskul!! Jag gör film med Cea, Natalie och Sara :) De är typ världens bästa kompisar.. Men mina ALLRA BÄSTA kompisar är: Lovisa, Karin och Nicco <3 <3

Jag umgås också mycket med Emma, Ewe och "Pettersson".  -.-' Lol (Typ sämsta smeknamet.. EVER!!!) Men ja. Jag har ramlat och brytit benet i filmen :( Mwä! Sen efter skolan så skulle jag vara på folkan men då hade de stängt idag! Yay??!! Näe inte riktigt.. Men så jag var tvugen att sitta och göa läxan på en bänk utanför folkan i svinkylan! :( Inte roligt, inte trevligt!! Men sen tog jag 3 bussen hem så jag kom hem typ 4.. Jag åker buss 1 timme varje dag :(( Men jag ska fixa med tvätten nu så.......................


HEJDÅ <3 // Ronja

Av Ronja Nilsen - 10 oktober 2012 16:51

Eftersom detta är mitt första inlägg på denna bloggen tänkte jag börja med att berätta lite om mig men ni som läste min förra blogg kanske redan vet detta, sedan efter detta inlägg kommer jag göra ett inlägg om min dag men vi börjar:


Jag heter Ronja och är 12 år gammal. Jag går i 6-B på ala skola i Söråker. Jag har två katter och en kanin. Mina katter heter Lillen och Schitzo. Min kanin heter Bamse (det är en tjej! <3) Jag har en bror men han har nyligen flyttat hemifrån. Han heter Micke. Min mamma heter Mimmi och min pappa heter Uffe. Alla utom Micke heter Nilsen. Micke heter Åkerlund. Jag åker buss till skolan varje dag. Jaa... Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer om mig.. Men  det var lte kort "fakta" om Ronja Nilsen....


Jag gjode nått som hette "Hissa & Dissa" på den gamla bloggen.. Det är då så att jag väljer produkter eller saker som jag vill hissa och dissa och motiverar varför jag vill hissa eller dissa just denna sak. Dtta är en sak som jag tycker är rolig så jag tänker fortsätta med det på denna blogg :)


Min gamla blogg: junioren.bloggplatsen.se    Kika gärna :)



HEJDÅ <3 Måste nämligen gå och äta nu :) // Ronja

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Ronja och här skriver jag om mitt liv och min vardag

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards