followmylifeasronja

Direktlänk till inlägg 5 december 2012

On tha way home! ?

Av Ronja Nilsen - 5 december 2012 18:51

Tja! Nu sitter jag i bilen påväg hem.. vi har varit i birsta och handlat lite saker.. Först var vi inne på Chlas Ohlson och där bjöd de på glögg pepparkakor och godis??Pappa köpte en rädda barnens busunge. Det är en brosch som är i form av ett litet barn. Jag kan lägga in en bild på den i slutet av inlägget. Den kostade 20kr och alla de pengarna går till rädda barnen! Det är bra!! Sedan åkte vi till arken och köpte kattmat och kattsand. Sedan vart de vidare till Jysk för att köpa en flanell pyjamas till mig :D Det var mamma som betalade :) Den kostade 125 kr. Jag fick den för att jag har inga varma pyamasar och flanell ska tydligen värma väldigt bra! TACK MAMMA!!!? JAG ÄLSKAR DIG?? Hejdå???

Rädda barnens busunge:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Nilsen - 6 maj 2013 07:40

Fy på mig nu har jag inte bloggat på länge :( jag lovar att jag nu ska försöka att blogga mer! Jag har varit upptagen med skolan! SORRY! // ? Ronja ?...

Av Ronja Nilsen - 16 januari 2013 08:56

Theres a different between love and like, wrong an right. Never run if you´re not redy to step and never forgive if you´re not forget <3   We´re all in the same game, just different levels, dealing whit the same hell, just different devils &lt...

Av Ronja Nilsen - 17 december 2012 09:28

Av Ronja Nilsen - 8 december 2012 14:48

SORRY!! Jag hade inte riktigt varken tid elr ork.. men iaf. Sitter i bilen nu påväg till att köpa mat till ikväll :) men typ jag tänkte lägga ut lite random bilder... ...

Presentation


Hej! Jag heter Ronja och här skriver jag om mitt liv och min vardag

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards